Gå til innhold

trimming av 2,2i motor

Ranger emnet

kadettman

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noke meir eg kunne gjort menst eg hadde toppen av? kor stort eksosanlegg ville deke ambefale. tengte å bygge sjølv. kjøpe efekt eksosmanifoil og det som går ned son at eg er under bilen. so byger eg rette røyr bak med eit par sports lydemparar på. vil ha tøff lyd men ikkje son råne uten lydpotte opplegg, det er berre tragiskt,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kan hende dn går beire med 2 liters toppen. men går sikkert endå betre med å høvle 2,2 toppen. ja kansje det er kast i koilen, eller kansje eit pongtert svinghjul, skal på esso å kjøpe lappe saker i kveld. hehe ;)

hehehe:P ja du får gjera da:P e da i sogndal du helde te foresten?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då va da nye plana.. plukkev ned cityen eg har ståande til ramma og sveise og pusse så dn er 100% rustfri. så skal eg flytte alt frå caravanen over. og lakke den... kjem te å gå jævligt, cityen vege jo berre 750kg. skal stive den opp ein del. har heilt nytt senke sett som skal på og. skal i med racaro stola og baksete. kjeme ny tråd nor proskjektet begynner for fult :) har litt dorlegt med tia. går på skule og bur ikkje heime,. so blir berre helgearbeit. og masse i feriar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein gamling eg kjenne som har skrud opel sidan han kunne krabbe. han har jævligt med sonne felgar liggande.. til og med noken litt breie sone 15 toms felga.. hadde vå jævla tøft å hatt dei bak på kadetten og vanlege framme.. so hadde den vårte høgare bak.. kor mykkje vil du gje for fire sleke felgar då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider