Gå til innhold

trimming av 2,2i motor

Ranger emnet

kadettman

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ein gamling eg kjenne som har skrud opel sidan han kunne krabbe. han har jævligt med sonne felgar liggande.. til og med noken litt breie sone 15 toms felga.. hadde vå jævla tøft å hatt dei bak på kadetten og vanlege framme.. so hadde den vårte høgare bak.. kor mykkje vil du gje for fire sleke felgar då?

aha :D ja eg har 13" framme vertfall og tenkte å gå opp til 14 bak kansje men får sjå... vell eg veit ikkje eg..om dei e fine og litt strøkne og ikkje full i hakk og avflassa so fortjene dei vell noken hundre? hehe nei eg e litt dårli med pris so eg veit ikkje heilt kor masse du vil ha. eg etkje søkkrik heller so:P men kor breie e dei da sånn ca? ka vil du ha for dei? :P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare vanlige SR felger det der ;) Har et sett sånne som er bredda til 7.5 og 8.5x13" :D

kult:) har du fått dem godkjent bredda ellernoe? har bare noen vanlige stålfelger i 13 som er bredda og ene framhjulet er litt kast i...trur det er samme bredda..kansje 9x13 bak..står vertfall 235/50/13 dekk på dei bak og 205/60/13 fremme.....hmmmm..

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult:) har du fått dem godkjent bredda ellernoe? har bare noen vanlige stålfelger i 13 som er bredda og ene framhjulet er litt kast i...trur det er samme bredda..kansje 9x13 bak..står vertfall 235/50/13 dekk på dei bak og 205/60/13 fremme.....hmmmm..

Hehe, nei blir jeg stoppa med de og de merker de er bredda, så er det nok nakkeskudd med en gang :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600+frakt høyrest ikkje so gale ut vertfall:) han hatkje noken ats classic felga ligganes og vell? elle noken breie 13" felga?:P hehe

uansett so e det no råd te å pusse dei ned og lakka dei opp igjen:)

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei blir jeg stoppa med de og de merker de er bredda, så er det nok nakkeskudd med en gang :D

hehe da var vertfall jeg heldig en gang:P blei stoppa med bredda felgene som står på kadetten nå ,men som var på en toyota (gamlebilen) stakk ut 4-5cm ut bak og 2 cm framme:P ble stoppa i promillekontroll. så bynte dei å se rundt på bilen og synst hjula sto litt for langt ut:P merka ikke at stålfelgene var bredda:P slapp unna med en mangel lapp i steden for at bilen ble avskilta...puhh...:P

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Halloen Idar?!

det e deg sant? syns jeg kjente igjen caravanen og cityen!!

har du nån feite stål felga t meg??

Krister, EIVINDVIK;P

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

driv du å bygge deg motor no? en som hete joakim fra askvoll som sa det. går i klasse med han. kor har du kjøpt gromm delane dine til 2.2i'n fra? driv på å anskaffe meg en sånn motor no.. ska snart hente den..

krister, eivindvik..

-Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi.

_______

Mvh. KNS

Lenke til kommentar
Del på andre sider