Kverna Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg er interessert i å se HDR bilder av biler som du har tatt Kverna (dersom du har tatt). :) Hadde vært greit å se hvordan det skal være, eller hvordan du gjør det. Har ingen hdr-bilder av biler jeg har tatt, men har dette jeg tok på biltur :P http://img.photobucket.com/albums/v713/anderskverneng/DSCN3570.jpg Søk på HDR på deviantART: where ART meets application! så kan dere se noen flotte bilder. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Må ha vært en tur her på Vestlandet det der... :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ser ut som det nedlagte grustaket i Granvin kommune, langs E16. Men skyt meg, jeg har sikkert feil Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Må ha vært en tur her på Vestlandet det der... :) Jepp, på vei til åndalsnes. Usikker på stedsnavn Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 HDR er ganske stiligt, blir veldig bra bilder. har hørt at man kan legge på HDR effekten etterpå, med kun ett bilde, men det må de med peiling på området uttale seg om... her er ett av min bil, tatt av Saxxon her på forumet, i sånn hdr greier Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 HDR er ganske stiligt, blir veldig bra bilder. har hørt at man kan legge på HDR effekten etterpå, med kun ett bilde, men det må de med peiling på området uttale seg om... her er ett av min bil, tatt av Saxxon her på forumet, i sånn hdr greier ]http://www.raceinfo.no/temp/n568430766_382804_3144_1.jpg[/img] Rått bilde, litt mindre blåfarge der så tror jeg det hadde blitt perfekt. Kan få en lignende effekt med kun behandling ja, "shadows & highlight" mener jeg funksjonen heter i photoshop Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jepp, på vei til åndalsnes. Usikker på stedsnavn Det bildet der har du tatt på Horgheim, noen kilometer sør for rasteplassen ved Trollveggen :-) Hadde du snudd kameraet litt mot venstre kunne du såvidt ha sett litt av selve Trollveggen. Kart: Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Rasteplassen foran Trollveggen ligger rett til høyre for der det står malihølen. Du har nok stått omtrent midt på bildet her tenker jeg... Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Litt OT men... Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det bildet der har du tatt på Horgheim, noen kilometer sør for rasteplassen ved Trollveggen :-) Hadde du snudd kameraet litt mot venstre kunne du såvidt ha sett litt av selve Trollveggen. Kart: Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Rasteplassen foran Trollveggen ligger rett til høyre for der det står malihølen. Du har nok stått omtrent midt på bildet her tenker jeg... Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto Litt OT men... Haha så bra :D Tok masse bilder til både venstre og høyre også, spessielt landskap Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg