Gå til innhold

sub kontroll på DEH-P88RS

Ranger emnet

ambidex

Anbefalte innlegg

Redigerer en gammel tråd istendenfor å lage en ny:P

gammelt spørsmål:

Har akkurat koblet opp noe annleg og hadde da spilleren frakoblet. Når jeg koblet til igjen har bakrunnsbelysningen i displayet begynt å variere fra svart til hvitt med gjevne intervaller... Noen som vet hvordan jeg slår det av?

Spilleren er en Pioneer DEH-P88RS

Nytt spørsmål:

Det var en subwoofer kontroll på spilleren som gjørde at jeg kunne skru av suben(den kuttet vel linjeutgangen til sub)

Denne er nå borte. Spilleren har en liten bryter på siden der jeg kan skifte mellom standard og 3-veis system eller noe sånnt. Orginalt har den stått på standard, men ifølge manualen skulle den skrus over når man koblet til forsterker.

Er det dette som har gjort at den kontrollen har forsvunnet fra menyen? syntes den var grei å ha^^

-Prelude 2,2 VTEC

Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer".

Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at det liksom blir motsatte farger på skjermen?

når spilleren står av så holder du inne den "joysticken" til høyre til det kommer opp en meny

så går du bortover i menyene så kommer du til "reverse mode" så trykker du på den slik at den står "off", så skjer det ikke lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det på min også. Den er ikke slikkens nymotens flotte greier som dere har, men den bytter på displayet sånn at du kan se i alle typer lys.(i teorien) Nå på vinteren som det er mørkt slår jeg av hele dritten(displayet) det er kos.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er reversemode som er på ja..

Står i bruksanvisningen hvordan du skrur denne av, er nok en av knappene man må trykke på når spilleren er av, husker jeg knota med det på min gamle 6800MP, og en 6900IB jeg hadde.. Er 2 forskjellige klikklyder man hører, om den er av eller på.

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du at det liksom blir motsatte farger på skjermen?

når spilleren står av så holder du inne den "joysticken" til høyre til det kommer opp en meny

så går du bortover i menyene så kommer du til "reverse mode" så trykker du på den slik at den står "off", så skjer det ikke lengre :)

jupp, det jeg mener.

Takker for alle svar, skal ut å se hva jeg finner ut;)

-Prelude 2,2 VTEC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min Premier versjon av 6900 så skal man holde inne BAND når spilleren er skrudd av, mens tenninga er på.

Dette skal være det samme på din DEH-P88RS

utdrag fra pioneer.no :

FAQ - Car Audio

Fargen på displayet til bilradioen skifter hvert 10 sekund.

Slå av bilstereoen og trykk kort på knapp 5.

Bemerk:

Dersom bilsteroen ikke har knappen '5':

1) Slå av bilstereoen og trykk på kildeknappen i et par sekunder. Skru den til REVERSE vises. Slå på eller av etter ønske.

2) Når enheten er slått av, trykkes det kort på knappen BAND, mens kontakten står på ACC eller ON. Dette avbryter eller aktiverer reversmodus.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min Premier versjon av 6900 så skal man holde inne BAND når spilleren er skrudd av, mens tenninga er på.

Dette skal være det samme på din DEH-P88RS

utdrag fra pioneer.no :

FAQ - Car Audio

Fargen på displayet til bilradioen skifter hvert 10 sekund.

Slå av bilstereoen og trykk kort på knapp 5.

Bemerk:

Dersom bilsteroen ikke har knappen '5':

1) Slå av bilstereoen og trykk på kildeknappen i et par sekunder. Skru den til REVERSE vises. Slå på eller av etter ønske.

2) Når enheten er slått av, trykkes det kort på knappen BAND, mens kontakten står på ACC eller ON. Dette avbryter eller aktiverer reversmodus.

Takk! skal prøve det:)

De andre forslagene fikk jeg ikke til å fungere:P

-Prelude 2,2 VTEC

Lenke til kommentar
Del på andre sider