Gå til innhold

Hvor store felger på A4 98Mod stv?

Ranger emnet

Chill

Anbefalte innlegg

Som topic sier så lurer jeg på hvor store felger som går på en audi a4 98mod stv? går 20x8,5 eller går det med 20x10? og åssen dekk er det som går på?

Har justerbart senkesett så får den ikke høyere enn når den er senka 20mm. det går fra 20-80mm.

Håper noen kommer med noe fornuftig. kjedelig å kjøpe 20x10 felger med 285 så passer det ikke:P

Mhv

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, subber ikke sommerdekka dine nok fra før av Chill? :P

Nå er høy som en Monster truck, heva den helt opp siden jeg skulle til røros, så er det noen uselige 15" på nå, på øyemål så ser det ut som 20" skal gå:)

Har valsa 1,3 på vær side bak, og 0,7 på vær siden forran. om det har noe å si.

tekte på 20x8,5 med 245/35 dekk, eller må jeg ned på 30 profil?

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okey. Bare husker du "klagde" over at den subba med 18" du hadde på i sommer :)

Men har jo sett A4 før med 20", men er jo bredden som blir problemet da..

Hehe, før jeg valsa var det helt forjævelig, men etter jeg valsa kunne jeg senke så jeg ikke så gummin.. så da gikk det bra.

har 8x18 nå, og forskjellen på 8 og 8,5 er 1.3cm ellerno, så det burde jo gå med org inpress..

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke litt feil i stad, 245 blir 0(Null)-strekk blir vel heller 225 for å få litt strekk hvertfall...

Felgen finnes bare i 20/8,5... kan hende innerskjemen må kappes litt forran.. men håper på å finne en som har akk den str på felgen:P så jeg finner det ut.

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider