Saab900T16 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hei. Lurer på om originale skvettlapper til 9000 passer jubileum/aero skjørtene 92-98? Eller om de passer kun standard skjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Griffin Head Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Nå blei jeg usikker. Derfor gikk jeg ut i garasjen og så på forskjellen mellom de valige buede dekslene og aero skjørtene. De er identiske i fremre hjørner. Så det vil si at de går omhverandre. Siter SAAB 9000XTR CSE 2.3 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9xturbo Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Nå blei jeg usikker. Derfor gikk jeg ut i garasjen og så på forskjellen mellom de valige buede dekslene og aero skjørtene. De er identiske i fremre hjørner. Så det vil si at de går omhverandre. Hvordan gikk det? Passet det om hverandre som han sa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg