Gå til innhold

bærebro fremme

bambus

Anbefalte innlegg

kan du ta et bilde å legge ut her? Kan ikke sjønne at det skal være så stort problem? hvor plages du å få festa? Det er to skru-punkt inne på chassiet (fremme å bak) så er det vel bærekula ytterst, som skal opp i spindelen? Jeg har aldri hatt av hele brua på min, men har ofte hatt av bærekula/spindelen. så det vil si, får du på de indre skruan burde det være kurant...

Thomas ST200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk de to innerste på, men når jeg skal ha spindelen på så er det verre. Har prøvd å jekke opp spindelen for så å prøve å slippe den den på bærekula, men når jeg jekker opp så vrir spindelen seg, bare tull. skiftet på en audi 80 der var det mye mer kurrant pga at de to innerste boltene sto motsatt vei ( som en slags hengsle, vanskelig å forklare) men skal ut å prøve litt nå så kan jeg jo ta noen bilder og legge ut, kanskje dere har noen lure triks på lager.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skiftet ene siden nå ja, begynte på den andre...:deng

fikk av mutteren nermest hjulet, fikk av bakerste. men den fremre er det verre med, vridde mutteren rund med en gang.

Nå har jeg dratt frem vinkelsliperen, kom litt inn i mutteren, men bare noen millimeter pga liten plass under der :(

har prøvd hammer og meisel. men har gitt opp det.

Så nå har jeg en dremmel som jeg sliper vekk hele mutteren, er vel halveis etter en liten time grrrrrrrrr

Hater ford hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skiftet ene siden nå ja, begynte på den andre...:deng

fikk av mutteren nermest hjulet, fikk av bakerste. men den fremre er det verre med, vridde mutteren rund med en gang.

Nå har jeg dratt frem vinkelsliperen, kom litt inn i mutteren, men bare noen millimeter pga liten plass under der :(

har prøvd hammer og meisel. men har gitt opp det.

Så nå har jeg en dremmel som jeg sliper vekk hele mutteren, er vel halveis etter en liten time grrrrrrrrr

Hater ford hehe

Tja.. det finnes bilverksteder.

2,5 timer for begge sider

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider