timmi28 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Kan jeg bruke en vanlig bensintrykkregulator til turbo forgasser eller må jeg ha en som er til laget turbo forgasser? Bygger turbo på min suzuki sj413(offroader)og der har/skal jeg montere en forgasser fra en renualt 5 turbo. PS...jeg bygger ikke om til innsprut babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Må ha en regulator som er ment til forgasserturbo-bruk ja.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmi28 Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvor får jeg tak i en sån? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kberg Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Åssen pumpe ska du bruke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmi28 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 No har eg klart å skaffe meg regulator hos www.turbopower.no Kjempeservce å få der. Anbefales!!!:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 er ikke god i detta så lurer på noe! Progressiv btr(fpr om du vil:P) endrer trykket seg med ladetrykket sant??? Hvordan se forskjell? Er det at progressiv har vakumtilkobling? Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmi28 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er ikke god i detta så lurer på noe! Progressiv btr(fpr om du vil:P) endrer trykket seg med ladetrykket sant??? Hvordan se forskjell? Er det at progressiv har vakumtilkobling? Tja.....trykkstyrt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 du må ha en trykkregulator som "åpner" på 5 bar eller mer.om du skal bruke den sammen med turbo anlegg Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmi28 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 5 bar?? Gasseren skal max ha 0,6 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 da er det noe helt annet.jeg trode det var snakk om direkt insprøtning:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.