Gå til innhold

Veldig pen bmw 3 serie på finn!

Ranger emnet

Volvo 740 racing

Anbefalte innlegg

mangler grøftelys foran. ikke org m3 fanger foran og bak som han mener ifølge annonsen. er bare en rieger diffuser på org fangeren. ikke org m-bil. ser også høy ut i mine øyne til at den har org senk fra fabrik.

ville sjekket om km stand stemte og at det ikke har vært noen motorbytte..

dessuten har den stått til salgs i over en mnd tror jeg.. sett den ute på finn.no før. var vel litt dyrere den gangen..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han herre har hatt flere biler ute på autodb. der navnet i alle annonsene står med bare to store bokstaver... er dette en fyr som hsr mange bmw som han pusser oppigjen eller hva er det?

jeg synes heller ikke den bilen der ser strøken ut. synes det er noe rart med lakken på den. og tror ikke bilen bare har gått det som står der... det er en is med 160hester. javel... men men. 100k for en sånn bil. det er helt bortimot natta.

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er på langt nær fin nok til å lage en tråd om i allefall! Om alle opplysningene som står i annonsen stemmer så er prisen 20-30k for mye. Men vedder at km ikke er riktig (skal mye til at en så gammel bil har kjørt så lite... Men man skal aldri si aldri) Og da er ikke dette så unik sjanse som selger vil ha det til plutselig :P

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er Miles speedometer på bilen så skal ikke se ut ifra at den har gått 112 000 MILES. Jeg hadde aldri kjøpt bil av en selger som skryter opp bilen så mye og i tillegg skriver inn falske opplysninger om bilen. Den har som tidligere nevnt ikke originale M-tech fangere og jeg synes heller ikke sideskjørtene ser originale ut. Er heller ingen vits med så mange bilder i en annonse.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider