WolfBoy666 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 onfiredevi Hei dere... Har regna litt om dagen... Hvis jeg inporterer en evo 9 Den koster 249240kr i Tyskland, oxo kommer avgiftene her i norge på ca 400000kr... hummmm:flushit: Da er det vel like dunt av meg og finne en her i norge da...for her for du den til rundt 500000kr... Eller er det jeg som har misforstått avgiftene??? Men det er det og finne en jeg liker da... Sett på en i Hokksund som står på AutoDB.no til 530000kr og gått 16000km ikke ille det vel??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg vil tro at det lønner seg å kjøpe i Norge ja. Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WolfBoy666 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hummm...joda lønner seg vist det nå da...inportere fra USA... for dollarn er jo nedi 5.2 nå... :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Det som da kan bli problemet er registering. USA-biler er ikke så godt likt hos Statens Vegvesen. +at du får en stygg bakfanger, spesiale lykter foran og bak og endel andre forskjeller. Biler solgt av Mitsubishi Norge har 5års garanti, noe som kan være fint. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Du sparer mange penger på å importere fra US ja, og spesielt nå som dollarn er så lav. Å få godkjent en bil som er importert fra usa skal ikke by på noen veldige store problemer etter det jeg vet. Beste du kan gjøre vist du ikke vet så mye om import og slikt er vell å kontakte et importfirma. Så gjør de alt for deg. Finner bilen du vil ha, henter den til norge og skaffer skilter på den. Og så er utvalget i usa så enormt mye større enn her hjemme så er nok ikke noe problem å finne en bil du liker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg