Gå til innhold

Reise til polen/tyskland, fikse bil?

Ranger emnet

efchange

Anbefalte innlegg

det tror jeg ikke noe på , det er BS , bare pga du møtte på noen tullinger som ikke klarer fixe bil betyr ikke det at ingen andre i utlandet klarer det heller.

jeg ville satset på å reise der og styla/lakket bilen , jeg tror det koster deg mye mindre enn i norge , men så klart det er jo tidskrevende , og LITT risikabelt , du vet jo aldrig hvem du møter på

men slettes ikke dum idee

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett litt på priser og sånt der nede.. er ein god del billigare... har ikkje sett på priser på lakering i tyskland men. Tenkte eg skulle kjøpe stylinga i tyskland, spara cirka 6-7 tusen på det i forhold til norge.

Men funderer og på sverige, e vel ein del fleire som reiser dit for å fikse opp bilen sin der? erfaringer derifrå og? evt verksted å anbefale?

-Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tanker om at du må bruke en masse kr på å reise til dit du skal "fikse" bilen?

Å at det tar 2-3 uker å gjøre en skikkelig jobb?

Skal du hente Stylingen i Tyskland å så stappe detta inn i bilen for så å kjøre til Polen??

Nei...du...Kan se billig ut på papiret, men jeg tror det går dritt...Mye styr og komers for å spare noen få lapper....KANSKJE::: :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen va jo å ta det som ferie uansett.. så kostnaden ned blir ikkje så gale:)

Eg veit egentleg ikkje kor lang tid sånt tar, så viss dette er umulig å gjennomføre så blir det sjølvsagt ikkje noke av. Men rieger styling trur eg då ikkje må tilpassast so veldig masse, noken som veit? Evt kor lang tid bruka man vanligvis å gjennomføre ein heillakering?

Planen va å kjøpe stylingen der eg får lakert den opp og, ellers so blir det for masse rot...har ikkje plass til stylinga inne i bilen uansett:P

Får kanskje heller vurdere å reise til Sverige.. enklare det, kanksje ikkje like billig, men billig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis sendte ned v-class'en sin til polen, via en bekjent, og de tok rust og hellakkering for 12.000,- nok.

det så helt greit ut, omtrent som hvilken som helst halvgrei norsk lakkering. ikke showlakk mao.

skal du gjøre noe tilsvarnede her, hadde han fått tilbud på 45.000,- lokalt.

men du er helt avhengig av at de som skal gjøre det er seriøse, så det anbefales sterkt å gå gjennom bekjente som kan rettlede deg.

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Hei! Er det noken der ute som har erfaring med å reise til Tyskland eller Polen for å style og lakere?

Eg har ein audi a4 som eg har planer om å reise ned og sette på RS4 Styling og Lakere om evt i ny farge..noken som har vert borti dette?

Takk

- Jostein

Vurderer selv å dra til Polen å lakere hele bilen.Kom over denne hjemmesiden http://www.polcars.no/

Venter på anbefalinger fra noen som har erfaring med disse folka.

Tenkte å gjøre dette i ferien. Da jeg er på vei til sydeuropa lkevel.

Men det må ikke ta mer en 5 dager å få bilen ferdig.

Neon som har hørt om POLCars?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer selv å dra til Polen å lakere hele bilen.Kom over denne hjemmesiden http://www.polcars.no/

Venter på anbefalinger fra noen som har erfaring med disse folka.

Tenkte å gjøre dette i ferien. Da jeg er på vei til sydeuropa lkevel.

Men det må ikke ta mer en 5 dager å få bilen ferdig.

Neon som har hørt om POLCars?

den lurer jeg litt på å ;P

98 Audi A3

94 VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider