biffen071278 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 har en golf IV hvor kassen står i ene hjørnet(trekantet). det jeg lurte på var å sveiese en firkantramme som dekker hele gulvet.(skal feste forsterkere i den å) for så å skru kassen skikkelig fast i denne. med skinner inni kassa og ikke bare skiver så man fordeler trykket ved evnt. kollisjon og et håp om at den blir stående. Vet ikke om noen har noe innspill til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hvis du bruker en heldekkende 3mm stålplate i bunnen inni kassa, og skrur denne i den sveisede rammen, så vil ihvertfall bunnen på kassa stå igjen ved en evt kræsj... bruker du i tilegg noen skikkelige stropper rundt resten av kassa, og fester det i sveiseramma, så skal det litt mere til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg festa min baskasse med 12 byggebeslag, og 60 M5 bolter med låsemutter. Jeg lagde et tregulv, så tok jeg å heva det litt i hvert hjørne for å få det stabilt, og så borra jeg hull i treplate for å feste basskassa til treplata. Det jeg gjorde vil nok hjelpe i et krasj, men krasjer man i 80 km/t, så er det siste man trenger å tenke på er basskassa... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg