mackie10 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 trenger tips vedrørende tuning av min nyinnkjøpte bmw 635 csi 1986-modell. tenker i første omgang stort luftfilter, effektanlegg (FINNES DETTE?!) og eventuelt chip/ny styreenhet (finnes dette?!). håper det er noen der ute som har skills på dette her, da jeg sliter med å finne deler og tuning-stuff til e24'a mi. alle svar mottas med stor takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DriftKing Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 mackie10 skrev: trenger tips vedrørende tuning av min nyinnkjøpte bmw 635 csi 1986-modell. tenker i første omgang stort luftfilter, effektanlegg (FINNES DETTE?!) og eventuelt chip/ny styreenhet (finnes dette?!). håper det er noen der ute som har skills på dette her, da jeg sliter med å finne deler og tuning-stuff til e24'a mi. alle svar mottas med stor takk! :) Grattis med fet bil;)..Dette fins sikkert, men kan nok være vannskelig å finne disse delene..Sjekk ut internett!..Men hvis det var min bil ville jeg hatt den orginal. Klassiske biler som 635 burde være orginale..Men med noen untak kan du jo kanskje sette på efektanlegg og lufilter, kan sikkert også bli kul med litt sota vinduer..Ellers hold bilen orginal, dropp chip...Min mening da:P Men good luck with a nice ride Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 m635 har motor kode M88.(286hk) vanlig 635 / csi har m30 (218hk) lettere å finne ting ved å søke på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg