Baldrick Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Noen som kjenner til en "multimedaboks" som gjør at en kan spille av film og musikk fra PCen på TV/Stereo? HP har en slik boks, men mangler flere ting, bl.a. videoavspilling og digitalutgang. Noen som kjenner til lignende spillere? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Pc'en er jo en multimediaboks...... Kan du ikke bare plugge den til tv/Stereo og guffe på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Jonaldo Pc'en er jo en multimediaboks...... Kan du ikke bare plugge den til tv/Stereo og guffe på? Jeg har idag både lyd og bilde fra dataen (styrt via vanlig fjernkonroll), men vil ha en mer elegant løsning hvor bl.a. jeg kan bla meg igjennom alle filmene og MP3ene på skjermen, det kan jeg ihvertfall ikke idag.. men finnes kanskje program for dette også?!? Der finnes noe lignende til Xboxen, men såvidt jeg vet kan den fortsatt ikke styres av fjernkontroll, og ihvertfall ikke av andre enn den teite org fra MS. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg