abcandreas Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvilke pærer står det i en Vectra B 98 mod på alle lys som vender fram (tåke, park, nærlys og fjernlys) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 tåkelys: H3 nærlys: H7 fjernlys:H1 parklys:5w med glassokkel, vet ikke hva det heter... Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Tusen takk =) Lurer på xenon kit, noen som har testet dette? Priser ? Forhandlere? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 jeg har kjøpt xenon til både nær og fjern. 6000k på begge, men 50w på fjern. Er utrolig sterkt. Kjøpte kitet til nærlysene hos dybvik-trading.no, er bra kvalitet på det. kostet da 2500kr ca. Kjøpte et litt billigere til fjernlysene, men de tenner mye saktere:-( Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 50w, det er mindre enn di som er i nå? er vel 55w? Har dynamo problem i bilen :( Trekker xenon mere strøm enn vanlige? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 xenon fungerer på en annen måte.. vanlig xenon er bare på 35w. xenon bruker mindre strøm og de sparer faktisk på reflektorene også.. gå en på: Forsiden - Dybvik Trading a/s, så leser du på fakta om xenon. Der står alt man "burde vite" :-) Det de har der er god kvalitet, men jeg kjøpte noen "xenon" parklyspærer og det var noe dritt, de gikk med engang nesten.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 50W xenon tenner sakte bare første gang.. dermed når du blender ned å skrur på igjen er de der momentant. ;-) har h1 50W 6000k i fjernlysene å funker dritbra Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 jaha, det er sånn hvis du slår dem på rett etter du har slådd dem av, men ikke hvis du må vente i et halvt minutt f.eks. Det er fordi xenon-gassen må bli varmet opp før at den lyser sterkt nok, hvis man venter for lenge så blir jo gassen kald og dermed så må den varmes opp igjen?? rett meg, hvis jeg tar feil:-) hælsen han OlÆ:-P Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Noen av dere som kan slenge inn bilder med xenon kit på Vectra ? :) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Mine tenner med en gang jeg vrir om brytern. Selv om bilen har stått ute i minusgrader, så har jeg mer eller mindre 100% lys i løpet av et sekund eller to .. Og kan sies at jeg betalte under halv pris for to kit i forhold til hva vectra98 betalte ;) Og kvaliteten er bra .. Noen bilder til du som ønsket det: (Siste bilde er før innstilling av lykt) Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clawhammer Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Tar et par sekunder ja før man oppnår 100% det stemmer.. men ved normal landevegs kjøring så slår man på lysene me en gang igjen å da er ikke dette noe problem :-) Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 noen som er "plaget" med at andre blinker til dere? er ganske mange som jeg møter som slår på fjernlysene alt for tidlig.. Har vurdert å kjøpe 4300k pærer til nærlysene, men gidder ikke.. Noen som vet om man kan justere nærlysene uavskilt fra fjernlysene? (har originale lykter), jeg har stilt ned lyktene, men da blir fjernlysene alt for lavt... Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvilke pærer står det i en Vectra B 98 mod på alle lys som vender fram (tåke, park, nærlys og fjernlys) ok sidan om bil pærer: Lamptypen du behöver Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.0iOpel Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Pærene er vel likt men passer lyktene fra facelift i `99 over på 96-98 mod? (Lyktene med hovedlampe og blinklampe i ett..) Siter -Alt er til salg...- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 kjøp dere linse lykter.. å juster di so blinker ikkje folk til dere.:) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg