RS-Turbo Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hvor får man tak i linse lykter da ?:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Folk blinker til meg også, føler lysene lyser rett i ansiktet på enkelte.. Bør vel stille ned lyktene litt MEN; Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av klemmen som holder fast nærlyspæren? Har ikke lyst å knekke noe, så tenkte jeg skulle spørre her før jeg begynner å rive og slite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Er det ikke en enkel jobb da? Bare vær forsiktig om du er usikker :D Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg