Gå til innhold

300 e

Opel_Andrè

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk tilbud her igår om å kjøpe meg en `95mod 300e 24v, til 45000kr..

Bilen er rimelig strøken, nye framskjermer og fint lite rust(kikka på`n i en mørk garasje) helt og fint interiør. bilen er så og si orginal.. bilen har gått i underkant av 500.000km.. kommer ikke på i farta om det var bensin ell diesel, men mercedes motorer går vel mye lenger? å hvor mye hester er d om det er diesel\bensin...

Ville DERE gitt 45000 for en 13år gammal merce me en halv mill på teller`n..? fikk desverre ikke tatt bilder..:wank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk tilbud her igår om å kjøpe meg en `95mod 300e 24v, til 45000kr..

Bilen er rimelig strøken, nye framskjermer og fint lite rust(kikka på`n i en mørk garasje) helt og fint interiør. bilen er så og si orginal.. bilen har gått i underkant av 500.000km.. kommer ikke på i farta om det var bensin ell diesel, men mercedes motorer går vel mye lenger? å hvor mye hester er d om det er diesel\bensin...

Ville DERE gitt 45000 for en 13år gammal merce me en halv mill på teller`n..? fikk desverre ikke tatt bilder..:wank

Hør på motoren, om den tikker eller har andre rare lyder, går den fint på tomgang?

syntes absolutt ikke det var en upris, om den er strøken vil jeg si det var relativt billig for en 95 E300, selv om jeg stusser på, var det ikke 320 og ikke 300 i 95..?

sjekk jekkfestene, ta av proppen og se om det er mye rust inni "hulla" som man skal sette den tåpelige jekken i;)

sjekk også i forkant og bakkant av kanal, og i hjørnet innvendig på dørene, kjenn også på hjulbue bak, nederst på fremsiden mot bakdøra;)

er dette i orden vil jeg tru resten også er det - når det gjelder rust.

uansett, om det er 300 24v er det 220hk. (bensin)

pass på at toppen på disse ikke tåler allverden.

Ha kontroll, kjør med tolv(h) hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en 95 modell er det garantert en 280 eller 320 (24v)

300-24v ble siste gang levert som 92/93 modell. (nå snakker vi bensin vel og merke)

Det kom en dieselmotor i 93/94 som har 24 ventiler. Regner med det er denne?

Så du i det hele tatt under panseret eller hørte den gå? ;)

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider