ultimateVW Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvor bør jeg montere slangen til turbotrykks målern? Det er en G60 Turbo med intercooler. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 sett på et T-stykke på slangen som allerede går til MFA/Instr.Panel Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ny side 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 takker! det skal jeg prøve. Noen ide hvorfor den ene utgangen på T-stykket som fulgte med trykkmålern er strupet? Altså mindre hull enn de 2 andre utgangene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ere ikke den minste utgangen som skal til målern a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det vil jeg tru Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei. ser på den linken at det t stykket er koblet bak spjeldet.. men da jeg kjøpte min var det koblet HER... Kan det gi feil verdier, eller er det flere muligheter for å koble til måleren. den fungerer jo nå,men....... lader ikke nok. så kan jo være laderen det er noe rusk med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 På den bilde guiden så er leddet montert på slangen som går til ECU den skal man IKKE kappe i. Den skal være akkurat 1000mm. Du kan bruke slangen bak speedo som er det enkleste. Eller trekke fra hvilken som helst annen vakuum slange. Bare ikke den til ECU Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 På den bilde guiden så er leddet montert på slangen som går til ECU den skal man IKKE kappe i. Den skal være akkurat 1000mm. Du kan bruke slangen bak speedo som er det enkleste. Eller trekke fra hvilken som helst annen vakuum slange. Bare ikke den til ECU Dette er ikke riktig, daho. Slangen som går til ECU er koblet til på baksiden av spjeldhuset. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Autotune: Leste du ikke hva jeg skrev? :P bilde "Guiden" Den linken der oppe som heter Min Side :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Peiling på det jeg spurte om eller? :) bartrykket står forresten på nesten 1bar minus når jeg kjører og varierer litt på minus siden og går opp til 0.3 når den er på maks.. kan det være noe sammenheng med at den kanskje er koblet til feil?? forrige eier som koblet til så er litt usikker selv. men hørtes ganske logisk ut at den viser mindre verdier da den begynner på minussiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Det er fordi da er det vakuum.. Min gjør det samme den, og er koblet på samme sted som din. Viser riktig også ;) Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hum. så problemløsninga kan være å hive den på riktig sted eller er det ikke nødvendig. smått glad i at den viser minus:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Nå vet jeg ikke hvor det ble av det bildet som lå ute i tråden her når jeg svarte på innlegget. Der sto det at slangen som var avbildet gikk til ECU, og det er ikke riktig. Bildet var av t-stykket som ligger forran innsug, og bla går til kullfilter. Derfor svarte jeg slik jeg gjorde. At innlegg endres i ettertid er vel mere for å berge egen ræv. Og nei, jeg aner ikke hva jeg snakker om.:partyon: Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Nå vet jeg ikke hvor det ble av det bildet som lå ute i tråden her når jeg svarte på innlegget.Der sto det at slangen som var avbildet gikk til ECU, og det er ikke riktig. Bildet var av t-stykket som ligger forran innsug, og bla går til kullfilter. Derfor svarte jeg slik jeg gjorde. At innlegg endres i ettertid er vel mere for å berge egen ræv. Og nei, jeg aner ikke hva jeg snakker om.:partyon: Se post nr 3, der er link.. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.