Gå til innhold

ble stoppet om lørdagen. bot.

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

fikk ei bot på 1800 kr om lørdagen. ble tatt i 45 i 30 sona:rolleyes:

men det som er saken er at akurat når jeg ble stoppet (på den veien), hadde noen snudd det skiltet som viser fartsgrensen, så det sto 50 sone på det når jeg ble tatt. har du noen paragrafer eller tips å komme med som jeg kan argumentere med?

har tenkt å prøve å slippe boten..

har det noe å si at jeg kjører daglig igjennom dette området, og veit fartsgrensen? men det trenger jo ikke dem å vite..

noen som har noen tips? ascona? noen § og komme med?:)

tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit det, men så det ikke før mandags morgen, og da ble skiltet snudd tilbake igjen utover dagen. men hvis jeg klarer og bevise at det var snudd den porioden jeg ble tatt, har jeg et argument da syns du?

har det noe å si at jeg er kjent der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hjelper vel ikke å si at: men eg har da altid lakt i 50 her eg,

Men hadde det vert fremmed vei så kansje...

Men så er spm. hvordan kan di vite at du skal vite fartsgrensene alle plasser, (bortsett fra du skal vere oppservang)

Du trodde kansje den var sotte opp ?

Det kan jo kansje ha noe for seg å snakke med di, Slik at du kan dele slik info med andre,

Hører eg tv2 hjelper deg...

Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod

Skoda Octavia RS tfsi 2006mod

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Hvordan kan man snu ett skilt som viser 30 til å vise 50? Det er bare mulig hvis det er speilvendt.

på den ene siden er det 30 sone. det er fartsgrensen inn til sentrum,

på den andre siden, er det 30 sone, men denne er opphøyd i 50, skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Fartsgrensen er ikke gyldig med mindre den er skiltet korrekt selvsagt, altså har du helt klart et argument da.

Men du vinner nok aldri frem med det, at du er kjent der trekker nok i feil retning for din del.

har du en paragraf (§) til meg, har lyst til å sende dusten ett brev, er verdt det hvis jeg kan få slettet boten..

noe andre som har noen tips?

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider