Gå til innhold

oddove : Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS/Widebody+++

Ranger emnet

oddove

Anbefalte innlegg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sett på den gamle vingen du :) Syns bilen er rå med den på :) hehe. er jo tøff uten også, men noe som mangler da liksom :)

Den kommer aldri til å bli uten vinge;) ;) men kommer nok til å lakkere den originale og prøve på for å se hvordan det blir!:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har nå satt på den andre vingen bare for å se:

DSCF2058.jpg

DSCF2057.jpg

DSCF2054.jpg

DSCF2064.jpg

Å har trekt alle kablene i trunken med strømpe og festet med strips og kabelfester. Ser kanskje ikke så bra ut og litt kaotisk men alt er iallefall festet og merket:) Har også festet forsterkere og DSP nå.

DSCF2070.jpg

DSCF2071.jpg

DSCF2072.jpg

DSCF2073.jpg

DSCF2074.jpg

DSCF2178.jpg

DSCF2179.jpg

DSCF2180.jpg

DSCF2184.jpg

DSCF2185.jpg

DSCF2186.jpg

DSCF2187.jpg

DSCF2188.jpg

DSCF2189.jpg

DSCF2190.jpg

DSCF2191.jpg

DSCF2192.jpg

DSCF2193.jpg

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Da kommer enda en liten update. Jeg har fortsatt med bagasjen men for hvert skritt fram så blir det to tilbake. Bagasjeromslokket gikk imot dekselet som omringer subben så måtte ta av vinylen å pusse det ned. Laget like godt et nytt pyntedeksel rundt subben som skal trekkes i gul alcantara da jeg syntes det ble for mye sort flate.

"Hattehyllen" passet plutselig ikke lenger, har trekt seg sammen av en eller annen grunn. Så nå blir det å lime det sammen med det store dekselt for å holde formen på det.

Men nok prat, her er bilder!:) :

IMAGE_630.jpg

IMAGE_632.jpg

IMAGE_633.jpg

Dette er alt sponet som ble til når jeg freste ut spor i det store dekselet:) :

IMAGE_634.jpg

Maskerte pyntedekselet for å tilpasse det med sparkel til det store dekselet og pakket det inn i plast for å legge det i vann etterpå for å forme det.

IMAGE_637.jpg

IMAGE_639.jpg

Tilpassing:

IMAGE_636.jpg

IMAGE_638.jpg

Her er det bløtt og ligger med tyngde på for å formes etter dekselet:

IMAGE_640.jpg

Har også et reservehjulsprosjekt på gang i min nye bil, 96 modell VW Passat stv syncro 2.0i. Vinterbil :) Kassen er bare halvferdig, håper å komme opp i 20-25 liter når den er ferdig:

DSCF2724.jpg

DSCF2725.jpg

Bilen:

DSCF2523.jpg

Endret av oddove

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite har skjedd med bilen, har bare blitt nye dekk og heller cruiset rundt og kost meg. Men skal ta et skippertak og bli ferdig i bagasjen for nå vil Gatebil ha reportasje på den!! :D :D Så bilen må være senest ferdig til septembertreffet! :p

Her er de nye dekkene, Falken 195/40-16 for å hindre subbing! :D Men han gnomen som la om dekkene klarte å lage skraper i 3 av felgene! :( :

DSCF2392.jpg

DSCF2388.jpg

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde selfølgelig gått tom for lim :( :(

Men nå er det 5 liter på vei i posten så bør være trekt i løpet av uken/helgen!;)

Har laget popp-fester til pyntedekselet og har fått "grillen" til subben! Stor takk til Skilt & Gravering på Evjemoen for denne!:) Laget i 2mm alu.

Og har også laget nytt feste til batteriet med sikringsholder på.

Bilder:

IMAGE_666.jpg

IMAGE_667.jpg

IMAGE_668.jpg

IMAGE_670.jpg

IMAGE_673.jpg

IMAGE_674.jpg

IMAGE_676.jpg

IMAGE_671.jpg

IMAGE_672.jpg

IMAGE_675.jpg

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...

Har helt glemt av denne tråden her, men det har rett å slett ikke skjedd så mye heller!:) Bilen er tatt frem fra vinterlagring og kjørt et par ganger.

Og jeg leker med tanken på å kvitte meg med den så BILEN VURDERES SOLGT!! Eller rettere sagt byttes i ATV eller noe annet gøy! Prisklasse 65-70 000kr. EU-godkjent 7/12-11 uten noen feil og betalt årsavgift. Km-stand 200 000km og alt av originale deler følger med

Send PM ved interesse/spørsmål eller ring/sms på 91880614 :)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...