Thunder Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Er det vanskelig å senke en S? Har lyst på litt stivere understell for å få fram det mer sportslige preget i bilen. Er det noen her som har gjort dette selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Min kjære senka bilen min for meg, tror ikke det er veldig vanskelig, men nå skal ikke jeg sitte her og påståd noe jeg ikke har peiling på:P Men du trenger vel en bukk for å få gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Har senket en del biler tidligere så jeg skal nok greie meg, hehe... men vet at noen biler er et hel.... å senke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 grei jobb, men pass på at den ikke blir for lav, been there done that, heva igjen :) justerbart er jo da knall, kan anbefale bilstein pss9, evnt spax rsx. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Tror ikke det er et helvette nei, enig med jay ang justerbart. KW 2 er jo en klassiker, men du vet vel selv hva du vil ha:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Fant noen Tein dempere men selger (i USA) hadde ikke hørt om TÜV, hehe... Såfremt at jeg finner TÜV papirer på dem så går jeg for Tein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er det fjærer eller senkesett? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er det fjærer eller senkesett? :) Det er fjærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Thunder: Åssen ble dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Thunder: Åssen ble dette? Har ikke kjøpt noe senkesett enda. Tenkte å vente en måned eller to til før jeg går i gang med det. Akkurat nå har det gått med litt penger til Bimmeren. Styling og sånn vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 NAJS bmw! Sånn prøver jeg å få mamma også til å gjøre med sin, men hun er ikke helt med på å legge så mye penger i å style bil:P Her er min mini med senkefjerer 30mm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det ble jo jæla bra med 30 mm senk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nice bilder. Jeg får ikke lagt ut bilder... Irriterende. Thunder og Ingrid: Ser dere har sota sidevinduene helt fram slik som jeg oxo har gjort. Får jeg problemer når jeg skal på min første EU kontroll? Er vel ikke lov å sote sidevinduene foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nice bilder. Jeg får ikke lagt ut bilder... Irriterende. Thunder og Ingrid: Ser dere har sota sidevinduene helt fram slik som jeg oxo har gjort. Får jeg problemer når jeg skal på min første EU kontroll? Er vel ikke lov å sote sidevinduene foran? Er ikke lov å sote siderutene foran nei. Men det er ikke sikkert at dette blir noe problem på Eu om du ikke går på Biltilsynet eller NAF. Velg et verksted. Gjerne et du har et godt forhold til. Er ikke alle som er hysteriske på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ok... Får satse på at det går bra. Er vel ikke akkurat en lett jobb å ta av solfilmen heller. Evt må jeg fjerne før EU godkjenning, og få ABC reklame til å legge på nytt etter EU. Blir sykt stress. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg