Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Du kjører den rett gjennom Eu og tar heller mangellappen om du i det hele tatt får en. I verste fall får du en feil på den og må ta den av å vise bilen igjen etter på. Send meg en PM når du skal ha bilen EU godkjent så kan jeg sette deg i kontakt med et verksted med oppegående folk. De er nøye men fornuftige. Har som sagt ikke hatt problemer på EU med solfilm tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 har du en ny bil, gir de faen, kommer du med 240 får du bråk :) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Dette er godt å høre, gruer meg til min eu-kontroll, håper de ikke bryr seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hehe. Ok takker for svar. Da kan jeg roe meg ned jeg også. Så for meg et prosjekt med å fjerne solfilmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Tok en liten titt på finn.no og fant denne, hva syns dere? FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Spør du meg så så det helt latterlig ut. Ubrukelig er vel et annet superlativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Enig med deg Thunder den ser litt rar ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Så den på finn.no for noen dager siden. Ser gjennomført ut, men ikke helt min smak, litt for harry..... Finnes mange finere/kulere kits enn det der..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Ser helt j*vlig ut! Stakkars mini! Skal ikke være så mye plastikk på en sånn bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Skal muligens selge senkefjærene mine om noen er interessert? :) Er 30 mm veitech-fjærer med TÜV papirer. Har vært brukt i ca 10 mnd på coopern min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hvorfor selger du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Skal du selge bilen Ingrid? 18" felger uten senking, da vil jo bilen se ut som mini suv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Selge bilen nei? Aldri! :p Jeg skal ha meg KW type2, som er underveis, derfor selger jeg de;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Selge bilen nei? Aldri! :p Jeg skal ha meg KW type2, som er underveis, derfor selger jeg de;) Har sett på disse selv. Har du peiling på forskjellen mellom type 2 og 3? Koster jo flesk da. Har null peiling på coilovers. Er dette bedre enn vanlige senkefjærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Coilover er bedre enn senkefjærer fordi du har muligheten å justere høyde og stivhet( tror bare det er høyde, ikke stivhet på kw 1 forresten?). Forskjellen på 2 og 3 er hvertfall at demperene bremser både på vei opp og ned på type 3, mens på type 2 bremser den "bare" på vei ned:) Gidder ikke å betale masse ekstra for den ekstra dempefunksjonen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg