SierraStian Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hei! Tenkte det hadde vert kjekt med litt nye bilder. Tok noen nettopp. Nydelig vær :) Bildr.no Bildr.no Bildr.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Fin Sierra! Bare et tips få noen som driver å understellsbehandler biler til å sprøyte guffe i dører, kanaler og inni baksjermen. Da disse bilene ruster innvendig og ut. I falsene der to eller flere karosseriplater overlapper gror rusta. Har selv hatt sierra og savner den. Etter jeg hadde brukt den i 9år var rusta så omfattende at den gikk på høggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Fin Sierra! Bare et tips få noen som driver å understellsbehandler biler til å sprøyte guffe i dører, kanaler og inni baksjermen. Da disse bilene ruster innvendig og ut. I falsene der to eller flere karosseriplater overlapper gror rusta. Har selv hatt sierra og savner den. Etter jeg hadde brukt den i 9år var rusta så omfattende at den gikk på høggern. Takker for det :thumb Ja jeg skal gjøre det :m'm: Har tatt endel rust, så jeg vil ikke ha det igjenn :D Er ikke noe særlig rust på den nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattroe Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hehe, ja sierra e de besta du kan komma borti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hehe, ja sierra e de besta du kan komma borti. Ja absolutt :) Er veldig bra det... forstår ikke hva folk klager etter :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 For all del ikke ha på den tecktyl, da gjemmer du rusta bare. Ha på oljebehandling for da får ikke rusta ta tak. Et bra tips er å vaske den godt unnder nå og da. Vis du kjører i salt om vinteren så ikke vask den med varmt vann for da setter saltet seg. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Takk for tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bømla-Racing Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Å for guds skyld, benk den potta di :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hehehe har tenkt til det ja :) Har kikket på det. I`ll fiks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Ja absolutt :) Er veldig bra det... forstår ikke hva folk klager etter :D hehe. bare vent du. snart drar alle sierrasyndromene seg på ;) har hatt et par stk. den ene var klin rustfri 2dørs coupe 87 mod gikk som ei klokke. men så bygde det seg på hehe. endte sine dager i bilcross til slutt. og har en doch 92 mod nå som er har et co utslipp som ikke linger grisen så bare vent :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraStian Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 hehe jo er nok sant det :D Men jeg skal ikke bare ignorere rust som evt måtte komme etter hvert... CO utslippet er bedret og så skal jeg fikse ventilklikkinga, og DA er den i perfekt stand :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Den har ihvertfall fått 1 ford syndrom. Ventilklikking :b De hadde min sierra og men gadd aldri og gjør noke me de :b Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg