Gå til innhold

Min Venns Sierra !

Ivaar

Anbefalte innlegg

Fin Sierra! Bare et tips få noen som driver å understellsbehandler biler til å sprøyte guffe i dører, kanaler og inni baksjermen. Da disse bilene ruster innvendig og ut. I falsene der to eller flere karosseriplater overlapper gror rusta. Har selv hatt sierra og savner den. Etter jeg hadde brukt den i 9år var rusta så omfattende at den gikk på høggern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Sierra! Bare et tips få noen som driver å understellsbehandler biler til å sprøyte guffe i dører, kanaler og inni baksjermen. Da disse bilene ruster innvendig og ut. I falsene der to eller flere karosseriplater overlapper gror rusta. Har selv hatt sierra og savner den. Etter jeg hadde brukt den i 9år var rusta så omfattende at den gikk på høggern.

Takker for det :thumb Ja jeg skal gjøre det :m'm: Har tatt endel rust, så jeg vil ikke ha det igjenn :D Er ikke noe særlig rust på den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

For all del ikke ha på den tecktyl, da gjemmer du rusta bare. Ha på oljebehandling for da får ikke rusta ta tak.

Et bra tips er å vaske den godt unnder nå og da. Vis du kjører i salt om vinteren så ikke vask den med varmt vann for da setter saltet seg.

Har biler

Har hatt biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Ja absolutt :) Er veldig bra det... forstår ikke hva folk klager etter :D

hehe. bare vent du. snart drar alle sierrasyndromene seg på ;) har hatt et par stk. den ene var klin rustfri 2dørs coupe 87 mod gikk som ei klokke. men så bygde det seg på hehe. endte sine dager i bilcross til slutt. og har en doch 92 mod nå som er har et co utslipp som ikke linger grisen så bare vent :P

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...