vidar9999 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 kjøpte på autospar, men den passa ikkje på vento fant eg ut, veldig kjipt, så nå lurer eg på om det er noken andre sider på internett eg kan kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts Ellers kan du kjøpe den orginale hos møller, ca 1000kr totalt for den der mener jeg. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar9999 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 irriterande at det er dobbelt så høg pris for den som passer vento som den som passer golf :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Sant det:) Noen som vet hvordan kvaliteten på VR6 lippen til TMtuning er i forhold til orginal på møller? Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Bør være noe av den samme kvaliteten.. Møller er overpriset, så du skal ikke se bort ifra at du får samme kvalitet på den ifra TMtuning som den du får hos Møller.. Dessuten så er det en leppe, ikke noe som kan ruste ;) Kjører du pent og tar hensyn til at du har leppa er nå samme hvem du har kjøpt den av :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Sant det, og når jeg i tillegg har 40/40 senk så har jeg god klaring foran for å si det sånn........:) Sendte forøvrig mail til TMtuning, hvorpå de sa at den var av veldig god kvalitet. OEM, hva står det for? Dessuten er det jo gull å kjøpe fra TMtuning når dollarkursen er så lav som den er:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 OEM (Original Equipment Manufacturer) OEM - Wikipedia Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 ingen norske butikker som fører sånne lepper a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar9999 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er det noken som veit om vr6 leppe på golf og vento er den samme? har fått 2 stk no som ikkje passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 den fra golf passer ikke,er litt for kort på sidene Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 noen som vet hvordan frakta blir vist man bestiller ifra Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar9999 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 har bestilt på tmttuning, kom på 158 usd, som tilsvara litt over 800 nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 fikk i på møller til 1200=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg