Trimkongen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hallo. Jeg har et problem med min audi 80 Quattro 87 mod 1,8E. Det som er problemet er at det ikke virker som om at jeg får nok sirkulering av kjølevann. Jeg får ikke retur tilbake i ekspansjonstanken i den lille slangen fra radiatoren( har sjekket og den er ikke tett), pluss at det er meget lite sirkulasjon gjennom varmaparatet, her renner det bare forsiktig gjennom når jeg åpner på retur siden av varmeregisteret ( som er nytt foresten)Dette resulterer jo lite varme i apparatet. Motoren blir 90 grader på tempraturmåleren og termostaten åpner og viften starter som normalt. Noen som har hatt lignende problemer med sin bil? Takker for kloke svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 vannpumpa som begynner å bli dårlig...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimkongen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja jeg tenkte samme tanke at det kanskje var vannpumpen, men dette er da en helt mekanisk pumpe som enten fungerer eller så fungerer den ikke? Det kan jo kanskje være at skovlejulet på vannpumpa er løsnet fra akslingen og at den slurer, men dette virker jo litt usannsynlig.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg