MacGreggor Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg er rimelig ny på bilstereo og lurer på om noen kan hjelpe meg med anlegg, gi tips til div bilstereosett/høytalere til rundt 1000lappen eller noe i den duren, veit det er "lite" for et anlegg men alt av tips tas imot med takk! De jeg har nå er enten sprengt ( skurrer litt innimellom) vil ha mest mulig trøkk(bass) hører mye på trance, dance sjangren. Spilleren jeg har nå er en JVC 4x40w KD S70r. Høytalerne bak Pioneer TS-A6958[/url] forran er er standar sjipe fabrikk høytalere tror jeg :P Kjører en gammel mazda 323lx så anlegget kan være så stygt det bare vill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 begynn å bytte spiller du... jvc har vel ikke de kraftigeste innebygde forsterkerene og kanskje noen nye høytalere foran... men vansklig å få til med 1000kr da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianO89 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 trur jeg hadde spart 1000 lappen :) kommer ikke langt med 1000 kr. Konfigurer så du bare bruker bakhøytalerne :P Så slepper du skurr iaff :P Slenger du inn en tusenlapp til eller 2 kan du få deg en brukbar basser pakke med sub kasse og forsterker, som du kjører med bakhøytalerene ;) ville jeg gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg