Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei! Jeg er ganske ny innen bilstereo så jeg har aldri tegnet en basskasse før, men jeg prøvde meg da med "Box Builder 2.0" Poenget var at den skulle passe i bilen min og bli på 30Liter. Elementet som skal inn er REaudio SE12 Så er denne kasse bra? hvis nei, hvorfor ikke? Her er bagasjen de skal inn i.. to på hver side av "soveposeluka" Takker for svar! Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvorfor ikke bygge så den blir 30l? :( Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg hadde lest at man burde ta med litt ekstra så jeg gjorde det jeg. Og den skal være 30 Liter innvendig trur jeg. Men nå har jeg lagd den på 30,16 Liter holder det?. Men resten av "designet" da? duger det? hadde du bygd no sånt? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hm, er vel ikke lett å ta forbehold med bilde om basskassa di kommer til å bli bra da :p men bygg den etter mål og få den helt tett, så skal ikke det være no problem ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ser jo helt greit ut.. selvom jeg heller ville bygd porta kasse :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hm, er vel ikke lett å ta forbehold med bilde om basskassa di kommer til å bli bra da :p men bygg den etter mål og få den helt tett, så skal ikke det være no problem ;) Nei, nei, men jeg tenkte på at ikke kassa skulle se teit ut på ekte :P . Noen som veit om de kassemålene man får av forhandler er utenpå eller inni? som jeg fikk beskjed om 30L fra Morel.no er det inni? for da må jeg jo endre tegninga mi mye, for BoxBuilder regner utenpå. Eller? Jeg har rett og slett ikke peiling så takk for all hjelp til alle som svarer!:) Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ja, de re elementene spiller vel best i porta? :) Dette veit vel du veldig godt din klovn :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 se fungerer fint i lukka den og :) 30 liter er innvendig volum ja.. kan vel få boxbuilder til å regne ut innvendig vel? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jævla bra;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 se fungerer fint i lukka den og :) 30 liter er innvendig volum ja.. kan vel få boxbuilder til å regne ut innvendig vel? Veit du hvordan? :). og hvis ikke kan jeg jo bare legge på 1,9cm på alle målene så blir den 30 Liter innvendig. eller?:bok: Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvor kan jeg få et programm som jeg kan bgynne å bygge bass kasse(linker eller noe) Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvor kan jeg få et programm som jeg kan bgynne å bygge bass kasse(linker eller noe) Jeg brukte http://graph.flexunits.com:8080/BoxBuilder2.htm . det er også en på REAudio sin hjemmeside men den syns jeg var vanskelig Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 boxbuilder regner jo innvendig. "Invendig volumen :" Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 boxbuilder regner jo innvendig. "Invendig volumen :" Se derja. bra det er noen som er våkne. Takk;). Men da bygger jeg denne kassa jeg, hvis ingen har noen siste innspill? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ser jo helt greit ut..selvom jeg heller ville bygd porta kasse :) Men jeg må ha litt bagasjerom igjen da det blir bruksbilen. blir kassa veldig mye større når den erporta da? hørte snakk om 90 Liter til REaudio SE12 og det blir litt for stort Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg