vectrex Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hvis ingen har noen siste innspill? Jo jeg har, denne kassa strider mot min religiøse overbevisning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Men jeg må ha litt bagasjerom igjen da det blir bruksbilen. blir kassa veldig mye større når den erporta da? hørte snakk om 90 Liter til REaudio SE12 og det blir litt for stort 90 liter er voldsomt da, mann.. hvis 30 liter er anbefalt lukka, så kan du vel prøve med en 40-50 porta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jo jeg har, denne kassa strider mot min religiøse overbevisning. Jaja.. "nå mobber vi han som ikke har peiling" :P bedre å være sikker før jeg byger Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dataprob Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 90 liter er voldsomt da, mann.. hvis 30 liter er anbefalt lukka, så kan du vel prøve med en 40-50 porta? 90L var til to elementer i samme kasse, men jeg vil ha to enkeltkasser pga skiposeluka mi 50L høres bedre ut, men hold dere fast... jeg har fler spørsmål Hvordan og hvor stor bassport anbefaler dere? Siter 87` Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg