biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 lurer på om det er stor forskjell på dynabel, stinger, evus,RF, torshov strømkabler? bortsett fra prisen da? er stinger sin verdt 150 kr meteren mer enn dynabel sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Evus tåler ca. 2x så mye konstant ampere i forhold til dynabel på 50kvm2. er nok dette det går mest på. Så antar du kan velge etter bruk. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Kommer nok an på hvor høyt du verdsetter at kabelen er lett å trekke, korrosjonsmotstand og slike ting. Rent strøm- og lydmessig har det sannsynligvis ingenting å si. Så lenge alle kablene man sammenlikner virkelig er f.eks. 25 kvmm. Selv synes jeg Supras kabler er helt greie å jobbe med, de er også fortinnet og greit priset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 nei, det vil jeg ikke si.. men si evus sin, som jeg har i bilen min, herregud hvor mye bedre tvinna den er enn dynabel sin!(Også mye bedre og jobbe med) dynabel sin var vel ikke tvinna i det hele tatt.. og som du sikkert veit så er flere tynne kordeler bedre enn færre store ;) så jeg ville gått for evus, helt knall kabel! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 så hvis planene var 2x50mm2 dynabel så holder det med 1x evus sier dere? har og hørt de på torshov er brukbare da, noen som vet dette? får de til 115kr meteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 kan du fortelle meg hvor mye strømtrekk du sånn ca kommer til å ha ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det er litt uvisst enda. men blir en FOCAL FP4.75, 2x FOCAL FP1.800 eller 1xGround Zero GZPA 1.4000D og FOCAL FP2.75. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 da holder det med en 50mm2 fra evus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ok. så heller 1 kabel far evus istedenfor 2 fra dynabel er konklusjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 tja, jeg hadde ikke giddi å strekt 2x50 til det oppsettet der hvertfall... Opp til deg det :) har du penger til å kjøpe 2 lengder, og ha planer om å ha bilen lenge, så er det vel like så greit å strekke 2 lengder med en gang, i tilfelle du vil ha litt mer kraftige saker etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ja var det jeg lurte på og.hadde planer om db drag men ikke sikker enda om jeg gidder...men da må jeg i tilfelle ha en haug til uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe, ja :) lykke til, og ha det artig med stereon som kommer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det skal jeg:) tror det blir emma istedenfor. har alltid hatt sansen for det. men savner pris verdi klassene da. risikerer jo møte folk med 4x så dyrt anlegg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Evus tåler ca. 2x så mye konstant ampere i forhold til dynabel på 50kvm2. er nok dette det går mest på. Så antar du kan velge etter bruk. har du noe bevis på dette? Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 ja lurte igrunn på det jeg å. sende mail til eltek men har ikke fått noe svar på hvor mye ampere strømkabelen fra dem tåler ved konstant strøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg