kEnN1 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Helu! Hadde VR6`en min på eu godkjenning, de påstår at jeg har senkesett på bilen, og siden dette ikke står i vognkortet så blei det 2`er feil da :/ Problemet nå er at jeg ikke har byttet noen fjærer på denne bilen siden jeg kjøpte den, og lurer på om noen visste hva slags farge det er på original fjærbeina, eventuelt original høyden på bilen? (Har snakket med tidligere eiere og ingen av dem kunne fortelle noe vettugt..!) Takk på forhånd for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 ta kontakt med møllerverksted oppgi skiltnr og hør hva de mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 svart på orginalt fjørbein. men dem kan ikke si det er senk på bilen ut ifra fargen på demperne :P orginalt så får du vel inn en knyttneve på høykant og litt til om du kjører orginale 16" med en del gummi på. Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg