Rhyth Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hei. Skal bytte fronten på min bmw e28 siden den ble kolisjonskadet i fjor høst :( Har fått tak i delebil. Hva må være igjen av delebilen for at jeg skal få vrakpanten? :) Forresten, noen som vet hvor chassie nr på disse bilene sitter? :p Siter - 85' BMW 520i - 89' Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Trenger vel ikke være noe som helst igjen av delebilen for at du skal få vrakpanten, bare du har plata med rammenummeret på... Du kan ribbe bilen så mye du vil før du leverer den.. Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Trenger vel ikke være noe som helst igjen av delebilen for at du skal få vrakpanten, bare du har plata med rammenummeret på... Du kan ribbe bilen så mye du vil før du leverer den.. javel.hvor står dette hen da?toll.no...eller tull.no......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 javel.hvor står dette hen da?toll.no...eller tull.no......? Mener du med det? Bilen er da hans, han kan fjerne hva han vil fra den før den leveres inn.. Vrakpanten er ikke noe hoggeriet betaler for bildelene de kan selge videre, det er en avgift du får igjen av staten for at du leverer bilen til gjenvinning, denne avgiften ble betalt inn når bilen ble kjøpt ny / førstegangs registrert i Norge.. Hoggeriet har da ingen rett til å kreve at bilen skal være verken komplett eller kjørbar... Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 hørte om dette med tollen like før jul.da sa dem at det var en viss prosent som måtte være igjen av bilen,men dette måtte jeg høre med opphuggeriet om.vet utmerket godt hva vrakpant er ja.men ble likevel overrasket av det tollen sa til meg da.men er store muligheter for å levere kun den biten med bare rammenummeret på om man kjenner huggeren da.det vet jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Her i Bergen må den være på 4 rullende hjul, og ikke fylt med søppel Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg