ogero Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Har holdt på og bytte oljetemp og voltmeter instrumentene på en 2,3-16. Byttingen går fra orginalt til uorginalt. Så spørsmålet er har noen på forumet peiling på hvilke ledninger som er hva av de som er lagt opp orginalt?. Har prød og målt med et multimeter og fant ut at det er en pluss og to minus på volt sida og samma på olje sida, bare at der er det enda en ledning som ikke har pluss og ikke kontakt med jord. Så kobla instrumentene etter dette, men når jeg skrudde på lysa (importert bil) Ble det svart. Og når jeg da målte hadde jeg ikke spenning mellon noen ledninger på noen av instrumentene... HJELP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perena Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 kortslutning?:S hadde jeg vært deg ville jeg fått noen som har peiling på el-anlegg i biler til å kikke på det.. ikke alltid beste løsningen å begynne å mekke selv:P Siter MB 190E 2.0 Prosjektor hovedlys, klarglass baklykter, klarglass blinklys, bakrutesenker, SP speil med blink, turboskjerm, 18tom AMG monoblock felger, og "en del" anlegg. kommende: 16v interiør, sportsdempere, nylonforinger, ventilerte skiver osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogero Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Takker for at det var utrolig mange som hadde peiling på elektronikk i bil her da :) Men fant ut av det selv. Så vist noen andre skal igjennom det så kan jeg fortelle at sort/hvit er+ , brun er - og grå/sort er+ med både Lysene og tenningen på det virker foresten slik at det er lasket fra oljetempmåleren videre til de to andre.(automarikere kan elektronikk og) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.