micky_ Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Trenger noen hint.. Ved oppstart av min kjære Skoda Octavia, hører jeg en slags gnisselyd. Den starter akkurat i det motoren drar i gang, og vedvarer i 1-2 sekunder.. Inbiller meg at den er noe værre når det er veldig kaldt ute. Noen som kan gjette på hva det kan være ut fra min utrolig presise forklaring? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Vibrasjon? Viftereimer som slurer igang? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micky_ Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 kanskje det siste.. merker ikke no til no vibrasjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 kan være at oljetrykket bruker litt tid på å komme opp, har samme problemet på Forden, men jeg vil heller kalle det klakk klakk i 1-2 sek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg