Gå til innhold

bensinpumpe fra biltema?

Ranger emnet

logga

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bruke bensinpume fra Biltema i Audi 100 quattro 1990 mod. Den koster bare 300, er det helt elendig kvalitet? Original pumpe er uaktuelt da den ny koster mange tusen kroner...

For prisen av en orginal en kan du kjøpe mange Biltema pumper, så er bare å handle!

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstod vel hva han mente?! Jeg hadde uten å gidde å tenke meg om engang prøvd å kjøpe biltema pumpe før jeg hadde giddi å kjøpt ny orginal ihvertfal hvis jeg hadde en 100... (å faen, jeg har en 100 som mangler bensinpumpe! :O)

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjøpt pumpe der du. Funker det så funker det! Den er så billig at man har råd til å "drite seg ut" uansett hva andre sier!

Word. Og uansett, når det er en erstatningspumpe, så skal den holde samme spesifikasjoner som en orginal, ellers kan de jo ikke selge den som pumpe laget for audi 100 osv?...

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre jesus, har ikke folk hørt om -> Learn by doing ? :)

hva er egentlig poenget med disse idiotsvarene, er det noen her som er tre år i hodet? Jeg stilte et par greie spørsmål og så kommer neandertaleren frem i flere av dere!? ok, bare å konkludere med at dette forumet fungerer som så mange andre - full av forvokste fjortiser som burde holdt kjeft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentlig poenget med disse idiotsvarene, er det noen her som er tre år i hodet? Jeg stilte et par greie spørsmål og så kommer neandertaleren frem i flere av dere!? ok, bare å konkludere med at dette forumet fungerer som så mange andre - full av forvokste fjortiser som burde holdt kjeft...

Detta kommer fram hver gang jeg og Dessection skriver et eller annet.. Hvis du har så dårlig råd at du ikke kan kjøp pumpe på biltema til 300kr eller hva det var. Så må du selge bilen din.. Pumpa fra biltema er HELT LIK utseendemessig som den du får på Møller, så den er HELT LIK å montere...

Jeg har VELDIG liten tro på at siden den er fra Biltema så funker den i 2 uker og slukker igjen. Det er en el.motor og det er ikke veldig mange måter å lage de på, annet enn kvaliteten på materialer man bruker...

Hva er poenget DITT med å spørre etter råd når du ikke tar imot de du får å bare fortsetter å spørre og spørre.. Kjøp den forbanna pumpa på biltema og finn ut om det er feilen, eller kjøp pumpe på Møller for 2000kr og KAST 1700kr i dass...

Er ikke forumet som er fullt av fjortisser og dritt, det er dere smånisser som kjøper biler som man nesten UANSETT er nødt til å skru på fordi det er gammel Audi! Og det VEIT jeg!

Og uansett er dette et gratisforum, så her ER det "bare" små drittunger som sitter å drømmer om biler og svarer på ting de ikke kan :)

Skal du ha noe mer fornuftige svar, meld deg inn i VACN og se om du får noe andre svar der.. Jeg og Dessection kommer til å svare akkurat det samme til deg der :cool: :morph: onfiredevi :fingers:

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare starte med! MIKKEL! WORD!!! :pray :pray :pray

Du har ikke fått et eneste idiotsvar i denne tråden faktisk. Jeg har vel sagt det flere ganger nå at pumpa skal være lik. Og det sier seg selv at de selger ikke en pumpe å sier at den er til AUDI 100(!) hvis den IKKE(!) passer, og IKKE(!) er til en AUDI 100(!)

Men jeg er helt enig. Forumet er fult av forvokste fjortiser som burde holdt kjeft (Refererer til deg nå Logga)... Hvorfor i helvete spør dere spørsmål til svarene dere får (Når vi svarer på spørsmålet deres). Men som mikkel sier, be my guest, kjøp orginal pumpe å kast 1700,- i søpla, istedefor å bruke den timen du bruker på å spørre dumme spørsmål her til å jobbe å tjene 300,- så du kan prøve denna jævla biltema pumpa. Biltema har somregel også garanti på sine produkter på lik linje med andre, og jeg tviler på at den skal ha noe dårligere holdbarhet enn en orginal pumpe...

Men som mikkel også nevnte. Hvorfor i helvete skal dere kjøpe biler man MÅ skru på, når dere ikke kan skru, og ikke engang vil ta imot tips fra oss som faktisk har brukt utallige timer til å skru på bil...

Både jeg og mikkel vet alt om hva det innebærer å eie en gammel Audi, og folk burde forstå at vi sitter ikke her å svarer bullshit for morro skyld. Da har vi andre, og bedre ting å finne på (som å eksempelvis SKRU BIL!!!) Vi prøver bare å hjelpe dere nybegynnere til å få en forståelse for hva dere driver med, og svar på det dere lurer på, og hjelpe dere med det dere ikke får til. (MEN ER DET RART VI BLIR OPPGITT når alt vi sier blir satt spørsmålstegn til IGJEN OG IGJEN!) Det blir som å komme å fortelle meg og Mikkel at vi ikke vet noe om Audi 200 20v... (som eksempel satt på spissen)

Fiat Scudo 2.0 10mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider