Gå til innhold

Min Audi a4 2005 B7

Ranger emnet


Quattro_King

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser bra ut på bilen din iallefall!:D

 

hehe, takker.:)

Tror nok at det skal ta seg ut på din også jeg!

 

du har et mye frekkere utseende, og med øyelokk vil den nok så å si se bredere ut, samt du vil få en litt mer sintere bil.

 

Har du fått lakka dem eller ligger dem ennå på vent?

Hvordan går det med døra de forresten?:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker.:)

Tror nok at det skal ta seg ut på din også jeg!

 

du har et mye frekkere utseende, og med øyelokk vil den nok så å si se bredere ut, samt du vil få en litt mer sintere bil.

 

Har du fått lakka dem eller ligger dem ennå på vent?

Hvordan går det med døra de forresten?:)

 

Ja, tror også at bilen blir "litt bredere", døra er slik enda, tenkte og få lakkert øyelokkene samtidlig som jeg tar døra! Håper og få den fikset iløpet av denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror også at bilen blir "litt bredere", døra er slik enda, tenkte og få lakkert øyelokkene samtidlig som jeg tar døra! Håper og få den fikset iløpet av denne mnd!

 

Betaler du noe ekstra for øyelokka eller får du dem inkl?

Koster deg 165,- for en boks med lakk hos lakkverksted.

 

Bare sånn in case du måtte betale noen lapper ekstra for bare øyelokk lakkering, så er det like lett å gjøre det selv.

 

Jeg gjorde det på 1min..

 

bare et innspill:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler du noe ekstra for øyelokka eller får du dem inkl?

Koster deg 165,- for en boks med lakk hos lakkverksted.

 

Bare sånn in case du måtte betale noen lapper ekstra for bare øyelokk lakkering, så er det like lett å gjøre det selv.

 

Jeg gjorde det på 1min..

 

bare et innspill:)

 

Ah det er ikke verre!! Kansje jeg må høre med et lakkverksted om en bok lakk da!:D takk takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah det er ikke verre!! Kansje jeg må høre med et lakkverksted om en bok lakk da!:D takk takk

 

Bare hyggelig.

Det koster en slikk og ingenting, så det svarer seg det:)

 

Det eneste jeg gjorde var å bare pusse dem bittelitt grove slik at lakken hadde sjangse til å feste seg. Jeg spraya 1lag venta 20min og spraya igjen med lakk 3x.

Deretter venta jeg 3-4timer før klarlakk. Det også med samme minutt mellomrom.

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått utført servic`n, fikk dem også til og se på ristingen i xenonlysene, det dem gjorde var og justtere lysene litt opp. Dem sa at dem låg litt nedepå karosseriet. Jeg fikk ikke se om det ble noen bedre, pga. at jeg ikke har kjørt i mørkret enda, vaskelig og legge mereke til det ellers.

 

Men, jeg gir meg ikke på dette, viss jeg merker at det ikke blir noe bedre.

 

 

Halloen

 

Blinkingen/ristingen som du opplever med xenonlysene tror jeg kommer av at du har bryteren for automatisk justering på. Bilen prøver da til tider å justere lysa, dette opplever du som blinking og skjer som du skriv tidlegere når du girer,stopper eller akselerer o.l. Tror det er det iallefall.

- 05. Audi A4 Avant 2.0TD S-Line B7 Silber Met.

- 00. Audi A3 1.9TD sport.Chipped. Black Met.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

 

Blinkingen/ristingen som du opplever med xenonlysene tror jeg kommer av at du har bryteren for automatisk justering på. Bilen prøver da til tider å justere lysa, dette opplever du som blinking og skjer som du skriv tidlegere når du girer,stopper eller akselerer o.l. Tror det er det iallefall.

 

Det at xenon-lysene stiller seg selv opp og ned er ikke noe du kan skru av.

 

Bilen stiller lysene alt etter hvor baktung bilen er. Stapper du den full i folk og bagasje ville normalt lysene stå rett opp, men det er dette som rettes automatisk. Det vil aldri kunne forveksles med blinking. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud for en NYDELIG bil! Jeg SKAL ha en sånn! Eneste jeg har og si på må være felgene (Hvis du fortsatt kjrer med de svarte). De var jo såklart stilig, men du har felger som er myyeee stiligere, og kler bilen bedre! ;)

Mvh Stian

________________________________

- '99 Hyundai Coupè *Til salgs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud for en NYDELIG bil! Jeg SKAL ha en sånn! Eneste jeg har og si på må være felgene (Hvis du fortsatt kjrer med de svarte). De var jo såklart stilig, men du har felger som er myyeee stiligere, og kler bilen bedre! ;)

 

Takk for det:D Altid hyggelig med positive tilbakemeldinger!

Ang, felgene så synes jeg dem kler bilen bra, men smaken er jo som baken:)

 

har bestilt meg alu matte speilkapper og øyelokk nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøre og vaske bilen igår, lot den stå 7-8min på tomgang, når jeg var inne på butikken. Når jeg skulle kjøre fra butikken, så begynte den og fjuske noe vanvittig!

 

En varsellampe kom opp, slo opp i instruksjonsboken og den betydde: "avgasskontrollsystem".

 

Prøvde og "reesette" bilen, med og skrue av -polen på batteriet i 10min, men samma problemet. Merket når jeg tok opp panseret, at det var skikkelig varmt under der. (Tempen på motoren var 90grader)

 

Møller hadde jo selvfølgelig stengt, så her sitter jeg, med en bil som jeg ikke tørr og kjøre med

 

Noen som har noen idè om hva det kan være som er galt?

Tipper det kan være lambda som kan være røket, men vet ikke om dette igjenspeiler er røket lambda`S problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår