Gå til innhold

Min Audi a4 2005 B7

Ranger emnet


Quattro_King

Anbefalte innlegg

Fikk også montert ipod adapteret idag! Ble kjempebra, så må har jeg plass til MASSE sanger:) Det geniale var jo at mulifunksjonsrattet også fungerte på ipod`n, Samt at den lader hele tiden, blir aldri tom for støm:):)

 

Åh, så kult at multifunk.rattet også funker! Bilder?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, ble meget happy over det! :) Nei, desverre.. Er på jobb nå, og blir her en uke (på sjøen). Men det er ikke så mye og ta bilde av egentli.. Fikk montert ledningen inn til hanskerommet, så ipodn ligger trygt der:)

 

Hehe, fisker? Plattform? :) Åja..så du har ikke ipoden foran deg altså.. like greit det.

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har sett på iPod-adaptere på eBay. De ligger på ca. 500,- for uorginale og 900,- for orginale, så jeg vurderer å installere dette selv. Men er usikker på om det blir komplisert eller ei..;)

 

Får man det til 900,- på ebay?

 

Tror ikke det er noe stort problem og installere dette selv..

Tror det er så enkelt at man må ta ut spiller`n . Trenger da disse nøkklene,(for og få ut spilleren) som dem forøvrig skaffer på møller, til 150,-.Kan skaffe delenr, viss du ikke har disse.

 

Så er det vel plug and play tror jeg.. Kobble til ledningen bak spilleren, og tre andre enden dit du vil ha ipod`n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare det at nærmeste forhandler ligger 200 mil unna, over havet. Bor på Svalbard :)

Det er jo fortsatt bare en telefon unna, men hadde vært greit å hatt delenr, så er jeg sikker på at jeg får rett.

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt delenr på de nøkklene for å ta ut spiller. Har adapteret liggende, men gjør lite med det uten verktøy :)

 

Fant derverre ikke igjen den tråden med delenr på disse nøkklene:( Var på vw audi club norweegen forumet at jeg var borti dette nret. Men, det er jo som nevnt over, bare og ringe den lokale møller butikken, og legge fram at du skal ha disse nøkklene for og ta ut orginal spillern.

 

Beklager at jeg tok vann over hode, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår