monAry Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Noen her inne som vet om noen av DISSE grenrørene passer min 2,0E 4 syl ABK motor? Eller er det noen som vet hvor man kan skaffe disse til min bil?:pimp Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 om du har abk`n tverrstilt i en golf så passer dem nok:D ellers får du bare bende noen rør selv. Har lett litt selv etter grenrør til min, men finner ikke noe vettig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Leter selv etter 4-1 grenrør til rettstilt. Velox Motor har vurdert å produsere 4-1 grenrør til Audi 80. Problemet er bare at de blir noe dyre! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 hehe... :ass: Noen som vet noe om dette?? :) Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monAry Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 BuMp! :) Siter Har visst hatt for mange biler til at det er plass i signaturen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg