Gå til innhold

Problem med remote

Ranger emnet

Untitled

Anbefalte innlegg

Remoten på spiller'n er litt fucked av en eller annen grunn, så jeg skulle bare gjøre som før og koble på en ekstern bryter.

Av en eller annen grunn funker det f*** ikke nå, har sånn jallabryter ifra biltema, kobla 1 ledning ifra bryter'n til strøm og den andre ledningen fra bryter'n til forsterkerene.

Funka fett forrige gang, men nå vil ikke switchen tre inn og funke så alt står på hele tida.

Noen forslag til hva som er feil?

Og hvor er enkleste sted å koble styrestrøm fra?

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mange forsterkere har du?

Det er vel maks 2 som er anbefalt.

Har du fleire enn det, kan remoten gi ut for lite strøm (fører til at spenningen går ned)

Da må du bruke relè

Edit: Får bryteren strøm ifra batteri eller annen kilde utenom spilleren?

Få lånt deg eit voltmeter/multimeter, det gjør ting MYKJE lettere å finne ut av!

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remoten på spiller'n er litt fucked av en eller annen grunn, så jeg skulle bare gjøre som før og koble på en ekstern bryter.

Av en eller annen grunn funker det f*** ikke nå, har sånn jallabryter ifra biltema, kobla 1 ledning ifra bryter'n til strøm og den andre ledningen fra bryter'n til forsterkerene.

Funka fett forrige gang, men nå vil ikke switchen tre inn og funke så alt står på hele tida.

Noen forslag til hva som er feil?

Og hvor er enkleste sted å koble styrestrøm fra?

Hvis du har en av de jallabryterene som jeg har kjøpt skal du vite at de kan finne på å ta kvelden bare på trass. Uten no særlig grunne eller forvarsel fungerer dem bare ikke.....åsså fra biltema da gitt:wonder: :rolleyes:

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mange forsterkere har du?

Det er vel maks 2 som er anbefalt.

Har du fleire enn det, kan remoten gi ut for lite strøm (fører til at spenningen går ned)

Da må du bruke relè

Som jeg skreiv så har jeg brukt dette før med suksess og er 2forsterkere.

Edit: Får bryteren strøm ifra batteri eller annen kilde utenom spilleren?

Den går ikke innom spiller'n i det hele tatt, rett fra batteri og på forsterkere.

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider