P/T cruiser Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Noen som har tips om høyttalere i PT Cruiser?? Plass til 6X8 riktig 6X8 ja (Pioneer vs Rockford f.eks) bak i takstolpen, og 6,5 foran i dørene. Ikke noe værstinganlegg, men org. høytt. er sprengt. HASTER:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Du kan fint lage deg en tynn MDF eller kryssfinèer plate slik at du kan bruke 6,5" baki bilen også. Det er vel et mindre antall produsenter som lager 6x8" som låter bra... Jeg kan ikke reklamere på dette forumet men andre kan sikkert komme med anbefalinger som vil låte langt bedre enn det du har referert til. PM kan dog mottas. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P/T cruiser Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Tar gjerne imot PM. Kan kanskje bruke 6,5 bak ja, det hadde jeg ikke tenkt på. men det er MEGET lite "luft" bak høytt. Kunne lagd en hattehylle men da får ikke barnevogna plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 kunne du ha bygget høyttaleren opp, med mdf ringer slik at du kan ha en dypere høyttaler? Hvilke høyttalere du burde velge kommer på hva du vil ha, skarp diskant eller myk diskant? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P/T cruiser Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Har prøvd Rockford P 1572C er bare 5x7 så jeg da jeg skulle montere dem, fikk dem enda jeg sa jeg skulle ha 6x8. blir returnert. ikke merkbart bedre lyd enn de orginale som spraker som F når lyden skrus opp litt, 0 bass. Lurer litt på Pioneer sine TS-H687 litt dyrere men kanskje bedre, går lavere iflg specs. Noen som har prøvd dem??? Forventer ikke all verden ,men litt lyd må da gå an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Persjonlig trur jeg ikke du får tak i såpass RÆVVA høytlare som sitter orginalt i veldig mange biler. Så at du får et løft uansett er ganske sikkert. Om du går for å modde litt eller om du kjøper noen som er i en litt odd shape så blir det bedre uansett.:thumb Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg