Zilla Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Heisann. Jeg skal kjøpe meg en Hyper 8.5 rtr med .21 3p motor. Noen som har tips til hvor disse bilene er BILLIGE i utlandet? Jeg har sjekket amain, ben racing, rcmart carolina hobby og et par andre steder. Billigste er ben racing, der koster bilen £280 og det er ikke så værst men det hadde jo vært stas å funnet bilen billigere f.eks i usa eller i asia. Noen som har forslag? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 http://www.JUSTFUCKINGGOOGLEIT.no eller bare ebay.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Finner ikke bilen jeg vil ha på ebay og jeg har søkt på google...tenkte kanskje noen visste om plasser som selger sånt billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Kjøp deg heller Hyper 8.5 Pro. Halve moroa er jo å bygge selv :) Ta en titt inne på RC-Team Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Nei, jeg gidder ikke å bygge sjøl. Alt er jo så forbanna dyrt her hjemme så det blir kjøp fra utlandet. Foreløpig så har jeg bare sett hyper 8.5 rtr i england og australia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Du får da feitere bil dersom du gidder å skru bittelitt. Prisen er omtrent det samme. Mange option deler i Pro som du ikke finner i rtr. But ofc, ur choice :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg