Gå til innhold

Får den ikke av!!:)

Ranger emnet

Glenni23

Anbefalte innlegg

Hei

Har en opel kadett E 90 mod.

Rattet står skeivt på i forhold til hjula, så må få dratt det av å satt det rett på igjen. Men deet rattet sitter evig hardt på!

Helt sykt. Har kjøpt en sånn avdrager på biltema, men den var for stor til å få plass.

Noen som vet hva jeg kan få gjort med det?

takk for alle svar:)

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleit litt med noe sånnt i min kadett c og når jeg sku skifte til sportsratt..kan sitte noe sinnsjukt av og til..jeg fikk den av med ett jevli trøkk å fløy bakover i baksetet:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til att rattet ditt står skjeift er fordi du har feil spissing, du bør derfor ha bilen din på hjulstillingskontroll ;)

Kan jo alltids sette på rattet skjeiv om man har hatt det av da=P

Men jeg ser poenget ditt, og får kjapt tanker over på søstra mi sin Golf 93 mod, som ligger som ei hore på veien og har litt skjeivt ratt. Mye koster slik en hjulstillingskontroll?

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klassisk problem egentlig på den bilen. Har fått ett og annet ratt i haka pga lite tenke rundt det man gjør der ja.. Bare sett mutteren på noen få runder slik at du ikke får rattet mitt i trynet da du røsker det av.. Sett knea under rattet og press oppover, deretter drar du i toppen av rattet samtidig som du kan slå litt med handa på sidene... Da vil det løsne...

Torbjørn Wold-Hansen towoha@gmail.com

Citroen Berlingo 1.4L 2006, Toyota Corolla 1.3L 1978, Toyota Previa 2.4L 2001, Sierra Cosworth 2.0L 1990, Subaru Impreza Sti RA 2.0L 1995, Subaru Forester 2.0L 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...