Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe St 200styling ??

turbodisel

Anbefalte innlegg

:wonder: :wonder: Hvor kan jeg kjøpe St 200styling for en billig penge??

Nå er det gjort: Har bestilt morette lykter men mangler styling. kjører til polen for å gjøre andre billige ting som ellers ville koste skjorta her i dette sykt dyre landet men må ha me styling for å lakke dette i samme farge jeg skal ha bilen-

Vær så snill å hjelp meg er desperat.

Hvis du har et sett liggende er jeg meget innteresert i å kjøpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
:wonder: :wonder: Hvor kan jeg kjøpe St 200styling for en billig penge??

Nå er det gjort: Har bestilt morette lykter men mangler styling. kjører til polen for å gjøre andre billige ting som ellers ville koste skjorta her i dette sykt dyre landet men må ha me styling for å lakke dette i samme farge jeg skal ha bilen-

Vær så snill å hjelp meg er desperat.

Hvis du har et sett liggende er jeg meget innteresert i å kjøpe...

Hei! jeg og noen kammerater har kjøpt hos Ghostxtreme - Ghostsxtreme, de er lette å få tak i gjennom mail og selger billig enn de andre store selskapene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennlig tips: Når man kun har 8 poster, absolutt alle er anbefalinger av Ghostextreme og samtlige er skrevet i løpet av en halvtime fremstår det ikke helt bra... Jeg sier ikke at du har tilknytning til dem eller har økonomiske fordeler av å anbefale dem til alt og alle, bare at svært mye peker i den retningen. I mine øyne er det på ingen måte positivt for Ghostextreme, og sannsynligvis er det en del som deler mitt syn. Jeg googlet meg frem til trådene dine ettersom jeg lukter litt på et oppsett Tenzo-R felger, og slike fremstøt som dette gjør at Ghost-gutta kanskje havner litt lenger ned i bunken.

Fordfreek: Polakker er kjent for å være dyktige håndverkere, og etter hva jeg har hørt skal det være mulig å få tak i polskprodusert styling som både er billig og har bra passform. Jeg kan dessverre ikke gå god for om det stemmer ettersom det kun er noe jeg har lest, og heller ikke hjelpe deg med noe telefonnummer eller webadresse :( Mulig du har noen kontakter i Polen som kan hjelpe deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Det var min første dag her inne på Bil forumet og så etter tips og andre anbefalinger av Styling deler, når jeg så at det var så mange som spurte om styling til en bra pris så tenkte jeg bare skulle anbefale den siden jeg og noen venner har handlet fra tidligere..Jeg visste ikke at man bare hadde 8 poster så er mer nøye med å velge å skrive her inne siden det er mye jeg har lyst å spørre om siden er alltid hyggelig å diskutere styling med andre pga holder på med et prosjekt med Toyotaen min nå, er utrolig mye kule prosjekter som jeg ser folk drive med for tiden og håper selv å bli ferdig til sommeren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider