Gå til innhold

Motor problemer (318is m42)

Ranger emnet

supra_life

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 318is som går å fjusker(nesten stopper) når jeg kjører med den, har prøvd mye, men åpen for forslag om noen har noe erfaring/kunskap om dette, jeg oppdaga masse olje i plugghullene(gropa hvor pluggen sitter)

har tørka opp dette, det har ikke kommet noe etter att jeg har gjort dette, skal bytte plugger(har det liggendes)

Noen tips/triks så er jeg åpen for tilbakemeldinger :pimp

93 MR2 Turbo

94 BMW 318is

x. 94 golf gti turbo

x. 94 vw vr6 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være problemet løser seg når du har byttet plugger :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en 318is som går å fjusker(nesten stopper) når jeg kjører med den, har prøvd mye, men åpen for forslag om noen har noe erfaring/kunskap om dette, jeg oppdaga masse olje i plugghullene(gropa hvor pluggen sitter)

har tørka opp dette, det har ikke kommet noe etter att jeg har gjort dette, skal bytte plugger(har det liggendes)

Noen tips/triks så er jeg åpen for tilbakemeldinger :pimp

Er det noe forskjell om motoren er varm kontra kald?

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe forskjell om motoren er varm kontra kald?

Når den er kald og varm.. men den har vært snill de sisste dagene, jeg har renset plugg kablene. så kan være det. så kommer vell til å bytte de.

men for å gå litt off-topic,

er det noen som har kjennskap til om det er noen som selger turbo kit til M42 motoren(bmw 318is motoren)

:yodude:

93 MR2 Turbo

94 BMW 318is

x. 94 golf gti turbo

x. 94 vw vr6 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider