Shalabert Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hva skal til for å klare dette? Er det så enkelt som nye skjermer, lykter og nytt panser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ja er det ikke det da? Men er nye skjermer, lykter og nytt panser enkelt? Synes ikke jeg...Bare tenk på hvordan det er på e36 - det er enkelt det! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 tror det skal være nok å gjøre det ja. Men jeg tror nok ikke det er verdt det. får vel aldri igjen de pengene du legger i skjermer, lykter og panser.. dessuten etter min mening er prefaceliften tøffere enn faceliften :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Lyktene på preface lift er tøffere ja! :D Men dette er en prefacelift modell med facelift grill og panser bare.. Lurer på om dette er styling eller rett og slett bare ett facelift panser... Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg