Juristen Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Har nettopp blitt stoppet av sivil politi. Fikk 5200 i bot, og fikk med meg faktura med en gang. Men når jeg gikk inn på SI (https://www.sismo.no/dinsak.jsp) og skulle prøve å få utsettelse på den, fant dem ikke min KID nummer, så jeg fikk ikke logg meg inn. Noen som har vært borti noe lignende? Skal jeg da bare ringe dem inn? Burde jeg ikke ha fått faktura i posten egentlig? Vent et par dager. Snuten må først få tid til å registrere det forenklede forelegget med beløp og KID-nummer hos SI. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Vent et par dager. Snuten må først få tid til å registrere det forenklede forelegget med beløp og KID-nummer hos SI. Okei, har gått ei uke i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 jeg venter på bot fra februar/mars ifjor....og november/desember ifjor....ikke fått noen Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 fikk boten min her om dagen.. så jævlig treigt å få bot for forsøpling av offentlig område! haha.. I tillegg til at jeg fikk boten for å kaste en ølboks, som jeg virkelig ikke kasta, måtte jeg sitte på stasjonen i enogenhalv time for å vente på at politiadvokaten skulle signere.. Så, til politiet..: Takk for at dere ødela lørdagsrusen min, takk for at dere satte håndjern på meg for noe jeg ikke hadde gjort, takk for at dere glemte og sette bilbelte på meg i bilen, og takk for at dere kjørte meg tilbake til byen! haha, snut er ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 fikk boten min her om dagen.. så jævlig treigt å få bot for forsøpling av offentlig område! haha.. I tillegg til at jeg fikk boten for å kaste en ølboks, som jeg virkelig ikke kasta, måtte jeg sitte på stasjonen i enogenhalv time for å vente på at politiadvokaten skulle signere.. Så, til politiet..: Takk for at dere ødela lørdagsrusen min, takk for at dere satte håndjern på meg for noe jeg ikke hadde gjort, takk for at dere glemte og sette bilbelte på meg i bilen, og takk for at dere kjørte meg tilbake til byen! haha, snut er ut! Du er tøff ass, kan jeg få autografen din? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 nå er det over 2 år siden jeg skulle betalt en bot, men etter 4-5inkasso brev så har jeg ikke hørt noe.. betyr det at jeg slipper å betale?? neida.. jeg får nok regninga en dag.. men jeg har ubetalte bøter for over 30k, det går vel en grense for hva den norske stat finner seg i.. kan jeg sone? hvor lenge blir det? 12-13år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg