Reodor F Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Og du er som vanlig langt ute på feil jorde med skylappene dine.. Tror jeg har fortalt deg før at det er greit å vite i allefall bittelitt om det man slenger ut.Volvo V 40 har ikke en eneste jævla Ford del eller løsning. Den er produsert i Nederland, ved NedCar fabrikken på samme samlebånd som Mitsubishi Carisma.. Tidlige V 50 har en del problemer ja, men det er nok ikke Ford løsningene som er problemet der heller gitt, fordi Focusen som den er basert på, er tilnærmet feilfri. Det har vært to feil på Focus fra 05, det ene hetter Ebersprecher, det andre er EGR ventilene på dieselmotorene, som også her kommer fra PSA. Og V 50en har andre problemer. Vær så snill å slutte å lyve. Vet du ikke bedre, så hold kjeft En bekjent med 2007 Focus 1,6 tdci har i disse dager bilen på verksted for utskifting av tilleggsvarmer og radio. Likevel vil jeg anbefale Focus på det varmeste. Tøff er den og. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ford Focus er vel igjen basert på Toyota-teknologi har jeg hørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ford Focus er vel igjen basert på Toyota-teknologi har jeg hørt? Hvem har fortalt deg dette? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ja, det var det da. Er en stund siden, men mener det var en kar som jobber på et "uavhengig" bilverksted. Det ble hevdet at tegninger og komponenter kom fra Toyota. EDIT-skal spørre den "mistenkte" neste gang jeg kjører fordi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ford Focus er vel igjen basert på Toyota-teknologi har jeg hørt?Atte???? Den var ny Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg