v940tic Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 ka kan vær feil med? får 1bar på 3-3500 å når æ sjæm på 1.4 i trykk å 4000rpm så kutte den, sjøl om at tenning å innsp. e chippa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hvilke dyser kjører du med da? Har du en skikkelig actuator? Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Tror du har noe feil iallefall. Har da 1bar på ca 2100-2200 jeg da. Men feil med(treg)actuatoren har mye å si for responsen. Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Tror du har noe feil iallefall. Har da 1bar på ca 2100-2200 jeg da. Men feil med(treg)actuatoren har mye å si for responsen. Blir omvendt om actuatoren er treg da. Er den treg får en laddetrykket tidlig og ustabilt/høyt laddetrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Med for slapp actuator får du veldig seint og ustabilt ladetrykk. Med en strammere actuator vil du få kjappere og mer stabilt ladetrykk. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v940tic Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 actuator?? samma som wastegate eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jepp er det samme som wastegate ja Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Det er nok to forskjellige ting, men de hører sammen. Actuator: Intern wastegate: Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v940tic Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 mn ka som jør t at den kutte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 For mye trykk og for lite bensin? Kjører du med standard dyser? Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v940tic Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 ja, kjøre me standar dysa...dem ska jo heill opp t 28o hk sies d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Rart det der. De orginale skal holde til 280 men S60R dysene holder til 300??? Hvilket bensintrykk har du då? Tror du må kjøre med høyt bensin trykk for å klare 280 med orginale dyser. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v940tic Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 kjøre originale trykke..har ikke komme så langt enda me å montert bensintrykkregulatoren enda...anbefale du my i bensintrykk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v940tic Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 for når den kutte så miste æ turbotrykke, så da må æ slipp gassn å gi gass på nytt for å få opp trykke... blir på en måte som at æ har sugemotor de..bile akselrere mn uten turbon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940 turbo 1995 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Du får dårligere spredningsbilde ved for høyt trykk. Eg skal kjøre med grønne bosch 803 dyser som fløder ca 460cc@3,5bar. Du får hvertfall for lite bensin med de orginale dysene på 3bars trykk. R-dyser(465cc) får du for ca 1500-2000kr nye fra USA. Siter http://www.bilforumet.no/900-serien/187233-940-lt-sedan.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.