^celica^ Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 hei. er det noen som har vært med på tur med gutta på vroom.no? søkte på forumet men det var ingenting å finne... Eg skal vær me i april, og lurte på om det er noen som har prøvd dette og har noen tips:thumb se på http://www.vroom.no eg skal prøve euro challenge V med lamborgini gallardo, audi R8, ferrari++ gleder meg:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Jeg var å kjørte i fjor, men riktignok i regi av et firma da jeg vant en konkurranse. Den videosnutten/reklamesnutten er av oss forøvrig. :) Skrev et lite innlegg her, så hvis du søker på alle artikler på navnet mitt, så får du dem opp. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg