Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, da har jeg fått svar. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg spurte om størrelse på selve pæren i forhold til en orginal parklys pære til Audi B6 (2004). Dvs høyde, bredde og lengde i forhold til en pære fra osram h6w pære.. La også ved bilde for sammenligning.. (skal faen ikke bestille pære som ikke passer :) hehe)

 

Fikk et "langt og utfyllende" svar:

 

"They should fit fine, please email me if you have any problems.

 

Regards

 

Nathan

 

Www.aceparts.com"

 

Jeg tar sjansen, er snakk om 100 kr uansett.. Varen er bestilt.

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått led lysene, pærene passet perfekt. Lyset er akuratt som bildet med hvitt lys.. Eneste problemet er at de blinker... Hvorfor gjør de det? Trenger jeg motstand?

 

DSCN0293.jpg

 

DSCN0294.jpg

 

DSCN0297.jpg

 

DSCN0298.jpg

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste problemet er at de blinker... Hvorfor gjør de det? Trenger jeg motstand?

 

FIS'en sjekker kontinuerlig om pærene er i orden. Den sender strømpulser for å sjekke hvor mye strøm som trekkes, men en diode trekker veldig lite strøm og derfor regner FIS'en med at det ikke er lys i parklyset. Derfor forsetter blinkingen.

 

Svaret på neste spørsmål er: Jepp!

 

(Gir ikke FIS'en beskjed om at pæren ikke funker?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg har et grøftelys fra hoen som er gåen..venter på nye pærer. Så får den mld hver dag :) Tenker ikke noe over det, hehe... Så da blinker pæren pga impulsene da?

 

Hvor stor mostand forersten? Kan bare kjøpes på Biltema? Trenger med klemme og alt.. Hva med varmeutvikling? Disse motstandene må bli veldig varme..

 

LegoLego, du har jo nevnt disse i tråden din..

http://www.ultraleds.co.uk/loadbsolution-side-light-bulb-warning-systems-p-429.html?osCsid=a6283ed673b4f6dc7ea8a7b97d1cb0d2

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg prøvde de nye ledpærene har auto-lys funksjonen ikke fungert som den skal. I mørke omgivelser skrur nærlys og parklys seg på.. I lyse omgivelser har jeg ingen lys.. Ble blinket på uttalige ganger og kunne ikke skjønne hvorfor. Vanligvis skal jo parklyset være på.. Noen som har erfart dette eller vet hva problemet kan være?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tusen takk! Forresten, lurer på om jeg har blitt hustla av ultraleds.co.uk

 

Varen er betalt.

 

1/08/2008 Pending

01/08/2008 Processing

01/08/2008 Despatched

21/08/2008 Order Update order returned "not called for"

 

Har sent mail både fra mailformen deres og direkte email adresse.. men kommer tilbake som "Undelivered Mail Returned to Sender" fra klienten min.

 

Erfaringer?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår